Klubbkveld for treningsgruppa.

Postet av Førde IL - Symjing den 11. Jan 2017

Onsdag 11/1 hadde vi klubbkveld på FIL huset i Hafstadparken.

Det var ca 40 personer, både utøvere og foreldre var representert.

Peppes Pizza i Førde leverte 15 pizzaer og drikke. Kaffi kom fra Sunnfjord Catering.

Det vart holde eit kostholdsforedrag av Hanne Lien fra Lien Helse. Under foredraget, så kom det fram mykje god informasjon om kosthold og viktige faktorer i mat rutiner og kva utøverane treng av mat og drikke for å ha overskudd i hverdagen til både skule og trening. Foreldra tok bilder og noterte flittig etterkvart som Hanne viste og fortalte. Det var nok noken, både unger og voksne, som har fått noko å tenke på i forhold til kostholdet. Også på trener sida, så er det viktig å ha med seg, at når man trener så lange økter som vi gjer i svømminga, så er næring viktig.

Hanne Lien holder foredrag om kosthold.

Nordplan og Sparebanken Vest holdt også kvart sine innlegg om kva slags arbeidsoppgaver dei har. Dei fekk presentert seg for symjarane og foreldra, slik at gruppa får eit forhold til sine sponsorar. Sponsorar er viktige av mange grunner. Det økonomiske er selvsagt viktig, men også det visuelle. Det å sjå ein utøver med sponsormerker på klea, det gjer noko med både utøver og publikum.