Masters-NM 2019

Postet av Førde IL - Symjing den 10. Mar 2019

Førde IL Symjing deltok i helga på Masters-NM i svømming i Bergen. Førde stilte med 6 symjarar, den største troppen noen gang, og for første gang med stafettlag. Det var fire damer, og to herrer som deltok.

På bildet: fv. Randi Scheflo, Sissel Leth-Olsen, Elisabeth Mundal, Øystein Erland, Gizem Ates og Aart Verhage.

I forkant av stemnet, så hadde vi nokre medalje sjangser utifra startlistene, men det måtte kjempes for dei. 4 av deltakarane var debutanter på masters nivå også.

54 klubbar deltok, og Førde endte opp som 22 beste klubb. Vi tok heile 10 medaljer. Aart Verhage ble den store medalje grosisten med 1 gull, 1 sølv, og 2 bronse.  Øystein Erland tok tre medaljer, 1 sølv og 2 bronse. Gizem Ates tok 1 sølv og 1 bronse. Sissel Leth-Olsen tok 1 bronse. Vi hadde ingen disk gjennom helgen, som også er en bra prestasjon. Det var knytta litt spenning til bl.a ryggsvømminga i hallen med det skeive taket, men det løste dei som svømte rygg veldig bra.

Det var ein tett og jevn innbyrdes duell i klubben mellom Øystein Erland i klasse D og Aart Verhage i Klasse G. Dei var påmeldt mange av dei samme øvelsane og Aart svømte dei fleste gangane nokre heat før Øystein. Aart satte standarden med knallgode tider, som Øystein måtte slå. Kvar gang gjekk det akkurat, men det var nære på mange ganger. På 400 fri, svømte dei i samme heat, og Aart ledet ganske lenge. Men på siste 25, så hadde Øystein ein sluttspurt som skilte dei to i Øysteins favør. Begge to hadde som mål å komme under 30 sekund på 50 fri, og da Aart svømte på 29:18 så fekk Øystein noe å gruble på. Rett før, så hadde ei anna slektning av Øystein svømt inn til ny Europarekord på 50 fri, Elin Knag (BSC) på sin 60 års dag på tiden 29:83, og Øystein ville jo være best i familien av masters svømmerne, men også best i klubben av dei gamle gutta. Han klarte det akkurat, og med en flott avslutning, så svømte han inn på 29:03

Sissel Leth-Olsen overraska både oss, og seg sjølv med veldig imponerende tider i forhold til det som var forventa. Ho hadde ein meget god flyt på alle sine starter, og blei belønna med ein bronsemedalje på 200 fri med tiden 2:36:54.

Randi Scheflo, Elisabeth S. Mundal og Gizem Ates var dei tre andre damene, og dei fekk også mykje bra til Gizem svømte sin aller første 200 rygg, noen sinne, og endte opp med Sølvmedalje. Randi forbedra sine personlige rekorder som var satt på Eid forige veke, og det ganske kraftig. Elisabeth svømte også flott etter sin tvillingfødsel i fjor, og på sin siste start på stafetten, så svømmer hun på 34 sekunder på sin etappe, som er den raskeste 50 fri hun har svømt på lenge.

Før 4x50 fri mix som var siste øvelse, så seie Aart at vi kan klare å komme under 2:10 om alle presterer max av hva de har gjort til no i stevnet. Vi tenker tanken at det hadde vert gøy, men vet at det må max innsats av alle for å få det til. Øystein på første etappe slår til med 28:89 og setter med det også ny pers. Gizem og Elisabeth svømmer også fortere enn de har gjort før, og Aart avslutter med 28:86 på siste etappe. Når vi ser at det står 2:09:04, så jubler vi som om vi har vunnet øvelsen. Det var kanskje høydepunktet og ett verdig punktum for en fantastisk helg. Førde har kommet for å bli i masters verden, og vi skal jobbe videre for å bli flere og bedre.