40 års jubilum på Eid med symjestemne.

Postet av Førde IL - Symjing den 4. Des 2021

Hausten vart avslutta med eit stemne på Eid siste helga i November.

Vi hadde med oss nesten 20 approberte symjarar, og vi hadde ein flott gjeng med rekruttar. I tilleg var det 40 års jubileums stemne for Eid symjeklubb, så vi stilte også med ein delegasjon med Marsters symjarar. Nokre av dei hadde vore med for 40 år sidan, så det var eit stort øyeblikk å stille til start 40 år etter.

På bildet nærmast kamera er Petrikke Monsen(07) som hadde eit godt stemne med tre nye personlige rekorder.

Av dei approberte, så hadde Eirik Snilstveit(08) sin debut som approbert symjar. Han satte fleire gode tider, og svømmer meget bra også med tanke på at han ikkje har trent symjing i så mange år som dei andre på hans alder. På stafetten, så svømte han inn på 32 sekunder på sin etappe med 50 fri. Det var ein forbedring på 2 sekunder fra hans individuelle 50 fri øvelse samme helga.

Hans Fredrik Laache(sr) satte ungdommene på plass på 50 butterfly og tok beste tid uansett årsklasse på denne øvelsen. Berre eit lite halvsekund bak klubbrekorden, og med litt mer sprint trening så kan han melde seg på i konkurranse om den.

Reinert Erland(04)(på bildet under) forsøkte seg på 200 bryst, no etter at han har endret på teknikken. Han har prioritert 50 bryst frem til NM, og ville se hvor mye han hadde å hente på 200 bryst. Han svømte inn til ny pers med tiden 2:32:96, noe han er svært fornøyd med og kan jobbe videre på frem mot langbane NM for å kvalifisere seg på denne øvelsen.

Rekruttane stilte også opp med ein fin tropp, der vi hadde fleire debutanter. Det var imponerende å sjå startlista med ca 60 rekrutter fra alle klubber, der Eid virkelig har mobilisert og fått mange med. Det inspirer til å arbeide enda hardere i Førde for å få med alle våre svømmere som går på svømmeskolen på videregående kurs.