Langbane NM 2019

Postet av Førde IL - Symjing den 4. Jul 2019

Henrik Stubhaug (03) deltok på 50 meter bryst i Drammen på langbane NM. Han symde på 32:34 som er ny langbane pers, og som gir solide 516 poeng. Henrik har vist stor styrke i langbane. NM har vert eit mål heilt sidan han kvalifiserte seg i vår, og noke han har drømt om å få være med i. Henrik er no på eit nivå han har jobba hardt for å komme på, og vi gleder oss til fortsettelsen. Dei andre symjarane i klubben er stolte over å få trene med Henrik, og han er eit forbilde for dei yngre symjarane.

No tar symjeklubben ein velfortjent ferie, også er dei klar igjen i veke 31 med trening og opplading med treningsleir i danmark i veke 32, før sesongen starter for fult med stemne i Førdehuset i september.