Avtale mellom Spenst Førde og Førde IL symjing.

SPENST PLUSS ink/CrossFit

Tilgang CrossFit,2veiledningerinkludert pr.år, tamed en venn påtrening inntil toganger i mnd, friinngang Spa ogBasseng, book timer6 dager i forveien.

Tilgang fri trening påalle Spenst senter ilandet inkludert imedlemskapet

Ord. Pris Kr 719,- pr.mnd

Fil Symjing pris.

Kr 649,- pr.mnd.

SPENST PLUSS

Fri tilgang spa ogbasseng, 2veiledningerinkludert pr. år, tamed en venn påtrening inntil toganger i mnd, booktimer 6 dager iforveien.

Tilgang fritrening på alleSpenst senter ilandet inkludert imedlemskapet

Ord. Pris kr 619,- pr.mnd

FIL Symjing pris.

Kr 569,- pr.mnd.

(fra 15 år)

SPENST BASIS

For deg som ønskerdeg tilgang tilFørdes størstetreningstilbud menmed mindrefordeler enn vedSpenst Plussmedlemskap

Ord. Pris kr 499,- pr.mnd

Førde IL Symjingpris.

Kr 449,- pr.mnd.

11-15 år: Kr 249,-pr.mnd/ingenbinding

15-19 år: Kr 399,-pr.mnd. 12 mndbinding.

Alltid hos SPENST FØRDE

• PT Start: Vi gir alle nye medlemmer en time med personlig trener inkludert i medlemskapet.
  • Stort utvalg av treningsutstyr, samt gode åpningstider. 05.00-24.00, 365 dager i året.
  • Førdes bredeste utvalg av gruppetimer. Trening for alle.
  • Booke trening via mobil app, nettbrett eller PC/Mac
  • Tilgang til Førdes beste personlige trenere
  • Ingen venteliste hos Fysioterapi eller andre behandlere på Helsehuset.
  • Fordelskortet. Rabatter i over 40 butikker i Førde.
  • På tur. Tren på andre Spenst senter i landet til kun kr 20,- pr.gang

(Fri  trening på alle senter i Norge v/Pluss medlemskap)

Tilbud spesial timer som er inkludert i medlemskap på Spenst:

13-15 år:

Fast gruppetrening hver mandag fra kl 16.00-17.00. under skoleåret. Fokus skadeforebygging og styrke trening. Alle kan få individuelt treningsprogram i studio som kan benyttes utenom felles trening. For å trene i studio utenom gruppetrening må barnet/ungdommen ha noen over 18 år som samtidig er på senteret. Barnet/ungdommen kan også delta på alle gule og hvite timer med en foresatt.

Pris: Kr 299,- pr.mnd/ingen binding.

Samling, skadeforebygging, behandling.

Alle i FIL Symjing som blir Spenst medlem har prioritet ved venteliste ved alle behandlere på HELSEHUSET. Det er 15% rabatt på behandling ved HELSEHUSET og massasje, hudpleie og forpleie ved Sunnfjord Spa. 20% rabatt på Testlab på Spenst. O2, laktat og makspuls. 20% rabatt ved foredrag om kosthold/trening. Kan evt benyttes til foreldre og trenere. Gjennomgang med gruppen, betydningen av restitusjon, søvn og kosthold. Dette gjelder booking av Ernæringsfysiolog Hanne Lien, Rehabtrainer og PT Ingvild Lien og Fysioterapeut Harald Grytten.