Førde IL Symjing på Bergen Swim Festival med verdens beste symjarar.

Postet av Førde IL - Symjing den 7. Mai 2017

I helga gjekk Bergen Swim Festival av stabelen. Dette skiljer seg ut fra alle andre stemne som Førde symjarane deltek på. Ein av grunnane er at dei får muligheten til å både møte og symje ilag med fleire av verdens beste symjarar. Sara Sjøstrøm og Katinka Hosszu på damesida, og det Nederlanske landslaget med mange store namn, samt fleire andre topp symjarar. Susanne Bjørnsen og Tomoe Zenimoto Hvas var dei største norske namna på start streken. Det var mange gode store prestasjoner, også av yngre framtidige Norske symjarar. Nikolai Sørebø klarte kravet til Junior OL, der Norge berre har 4 plassar i svømming. Han er 16 år, og symde 100 bryst på 1:04:56

Symjarane fra Førde er yngre, og har framtida forran seg. Dei gjorde sine ting veldig bra. Yngste årsklasse som kunne være med på stemnet er 2004 og alle juniorane konnkurerte i samme klasse, akkruat som ein gjer det på NM. I tillegg er det 50 meters basseng, noko som vi ikkje trener på å symje i.

Det at det er 50 meters basseng, skulle vise seg å bli ein liten utfordring for humøret. Når symjarane var ferdig med ein distanse, så ser dei på tida si, og når den er svakere enn den oppførte personlige rekorden sin, så vart dei med ein gang skuffa. Men det dei ikkje tenkte på, var at dei faktisk hadde svømt bedre enn sin personlige rekord i fleire av tillfella, men at ein måtte sjå på ranking poenga, og ikkje samenlikne tida mellom 25 og 50 meters basseng.

Førde hadde 5 symjarar i aksjon i helga, og det vart sett 28 personlige rekorder, nokre av dei var tids rekorder og andre var poeng rekorder(tid omrekna i poeng, dette for å kunne samenlikne 25/50 basseng). Reinert Solheim Erland noterte seg også for ein klubbrekord, da han som første Førde symjar vi kan finne historikk på, symde 200 butterfly i langbane for herrer.