Førde stemnet 2019

Postet av Førde IL - Symjing den 15. Sep 2019

Førde stemnet var høst sesongens første test for symjarane våre. Dette stemnet er brukt som eit start stemne for sesongen, og ein får vite kor ein står i forhold til formen. Allikevel, så blei det satt veldig mange personlige rekorder, klubbrekorder og det blei tatt UM krav.

To største prestasjonene i helga var utvilsomt Simen Furesund Grimeland (04) og Anders Scheflo Kvåle (05) sine tider på 100 medley og 50 fri som gav dei UM krav. Simen svømte 100 medley på 1:06:20 som er tangering av UM kravet, og Anders svømte 50 fri på 25:95 som er 15/100 bedre enn UM kravet. Tida til Anders er også den nest raskeste 50 meter tida i sin årsklasse i Norge.

Sunniva Skrede Hallanger (07) er også ei av mange som har imponert i helga. Ho var einaste jente på 1500 meter, og svømte inn på sterke 22:40:84. Det er ein meget god tid for den unge damen. Og med tanke på at det er første gang hun svømmer distansen, så er dette en meget god start.

Førde stilte med 34 deltakere, og det var veldig mye fremgang blandt dei yngste. Dei eldste symjarane gjer også sine saker bra, og får ein del perser, men dei har mykje trening i kroppen, og satser mot større stemne seinare i haust.

Klubben sette også to nye klubbrekorder. På 4x100 fri sette gutane ny rekord med tida 3:55:75 Jentene svømte inn til ny rekord på 5:19:97

Neste oppgave for symjarane er AdO open om to veke. Da skal dei forbedre 200 meter fri tida si slik at vi kan stille stafett lag på UM på 4x200 fri. Det mangler berre 1.85 sekund til sammen på dei fire som skal symje den, for at dei skal klare kravet. Dei er allereie kvalifisert på 4x100 fri.

Rekrutering til div funksjoner er også noke vi drive med, og i helga har Henrik Aamot (tv på bildet under) vert med på å lære seg det elektroniske tidtaker systemet.

UM laget vi sender til Bergen i Oktober på bildet under.

På bildet: Anders S. Kvåle (05) Henrik Stubhaug (03) Simen Furesund Grimeland (04) Reinert S. Erland (04)

UM er eit ungdoms NM for dei som er mellom 13-16 år. Dei må kvalifisere seg med tider satt opp av NSF på utvalgte distanser.