NM-Ungdom 2019

Postet av Førde IL - Symjing den 17. Okt 2019

I helga var fire av våre beste ungdommer på NM-ungdom i Bergen. Dei har kvalifisert seg til stemne via gode prestasjoner iløpet av det siste året.

Dei fire er fv: Anders Scheflo Kvåle på 50 fri og 100 rygg, Henrik Stubhaug på 100 bryst, Simen Furesund Grimeland på 100 medley og Reinert Solheim Erland på 100 og 200 bryst, 50 fri og 100 medley.

Dei starta helga med å klinke til med ny klubbrekord på 4x100 fri. Den gamle rekorden fra 2014 blei slått med ca 3 sekund, og dei symde ca 6 sekund bedre enn påmeldt tid. Ny tid er 3:49:87 som også holdt til ein flott 18 plass.

På første etappe symde Reinert inn til ny pers på 100 fri med tiden 58:01. På andre etappe symde Simen på 58:10, noke som er 2.7 sekund bedre enn sin personlige rekord. På tredje etappe symde Henrik på 58:21 som er 1.3 sekund bedre enn pers. På siste etappe, da speaker ikke hadde nevnt Førde ein einaste gang, så satte Anders på turboen. Svømte på fantastiske 55:55 som er 2 sekund bedre enn sin pers, men også mykje raskare enn dei som var på samme etappe. Speaker ble etterhvert oppmerksom på at Anders hadde satt opp farten og spiste ein etter ein av konkurrentane. Det var berre hundredeler som skilte fra ein heat seier, men det var utruleg god innsatts av heile laget og ein vel fortjent klubbrekord.

På dei individuelle øvelsane, så blei det ikkje noken nye personlege rekorder på noken, men Anders sin 50 fri på 25:97 var en meget bra prestasjon. Han var fattige 2/100 fra pers, men med vesentlig seinere reaksjonstid her enn da han satte pers. Dei andre gutane leverer tider som er gode, og dei har nok kjent litt ekstra på nervene også. Dette er god lærdom til videre sattsing, og vi gleder oss til Tromsø 2020.