Nyhetsbrev vår 2022

Postet av Førde IL - Symjing den 4. Mai 2022

Det skjer mykje i Førde IL Symjing denne våren 2022.

Det har vore valgt nytt styre, der vi har fått ein ny leiar i Frank Holme. Resten av styret består av Greta Belaglovie, Lars Vegsund, Petrikke Monsen, Jenny Råheim og Harald Aamot. Dei fleste i styret er foreldre, men Petrikke tar over som svømmernes representant og er selv en aktiv 2007 modell.

Svømmerne hadde også ein ettermiddag med Linda Stuhaug på matkurs. Idèen var at dei skulle få lære seg nokre enkle oppskrifter som dei sjølv kan lage. Fokuset var på noke dei kan ha i nisteboksen som kan nytast på skulen og mellom skule og trening. Det var kjempe populært, og svømmerne koste seg på kjøkkenet og laga masse mat. Vi ønsker at svømmerne skal ha eit sundt og godt kosthold, og vi prøver å legge inn litt sosiale ting i ny og ne der dei kan ha litt faglig utbytte også.

Symjeklubben var også representert på kompetanse helga i Oslo. Der var det faglig påfyll og ein god arena for å stifte fleire bekjentskap. Klubben har alltid som mål å være representert på alle konferansene til forbundet. Under kompetansehelga, så tok Øystein Erland også eit overdommer kurs. No skal han gjennomføre nokre økter som OD aspirant, for deretter å bli evaluert og godkjent til å praktisere som OD. Det gjekk berre ei veke, så var første økt gjennomført søndag på vårskvetten på Åstveit. Lørdagen samme helga var han delaktig på Bergen vannpolo sitt lag i vannpoloserien.

Vi forbereder oss også til Førdesprinten som går av stabelen første helga i juni. Det skal også være eit kretsdommerkurs samme helga i Førde, og vi har allereie rekrutert seks nye deltakarar her. Men det er plass til fleire, så vi håper å få opp dommerstanden i kretsen.

13-15 mai kommer Askøy vannpolo klubb til Førde på ein leir. Da skal vi også prøve den nye oppblåsbare vannpolo bana vår for første gang. Den skal også brukes på leiren vi planlegger på Nesholmen i juni. Det vil komme ca 30 deltagere fra Askøy til denne leiren i Mai, så vi gleder oss til dette.