Nyhetsbrev nr 1 Førde IL Symjing

Postet av Førde IL - Symjing den 1. Sep 2020

Det skjer mykje i symjeklubben, og vi har tenkt på tidlegare at eit nyhetsbrev kan være ein fin måte å informere og vise medlemmane i klubben at det jobbes godt i klubben. Så her kjem det første nyhetsbrevet.

Symjeklubben har økt med ca 20% deltagere på symjekurs samenlikna med samme periode i 2019. Det er en kjempe økning som vi er veldig glade for. Symjeklubben har vore veldig synlege i fleire medie bilde i sommer, og det har vore stort fokus på symjeferdigheter ifbm. mange drukningsulykker.

Sommerens gratis symjekurs kor vi hadde ca 160 barn innom hallen har også vore ein inngangsport til symjekurs i haust, da alle fekk melde seg på med fortrinnsrett til kursa. No er klubben i ein situsjon der vi har neste alle kurs fulle. Det er berre nokre få ledige plassar igjen på  enkelte kurs.

Vi har som mål at alle skal få plass, så vi streber oss etter å gje alle eit tilbod. Stupekursa har vore populære, og vi har også der ein fin gruppe med nye stuparar. Vi håper på fleire som vil stupe, og det er nokre ledige plassar på kursa på onsdagar. Klikk på linken Påmelding stupe og symjekurs for å komme til påmelding. Albatross gjengen som er på tredje nivå stup, skal få seg nokre turar til Bergen for å få tatt nokre øvelser i AdO og få øve seg i eit skikkelig stupebasseng. Førde manglar som kjent ein 3 meter, og har ikkje dei rette faselitetane til stupe trening, men vi gjer så godt vi kan med det vi har.

Også baby og småbarn kursa blei fort fullteikna. Der har vi oppretta eit ekstra kurs for 2-4 åringane. Hvis det blir nødvendig, så vil vi også sjå på om vi kan åpne eit baby kurs til, men det kjem an på kor mange som står på venteliste.

Konkurranse gruppa har hatt eit aktivitets tilbud gjennom heile sommaren. Det har vore litt så som så pga corona situasjonen, men vi er no igang ihvertfall. Det frykta frafallet har ikkje vore så stort, og vi håper at dei som har vert på ein lang pause, snart finner ut at svømming er ein livslang idrett som ein aldri slutter heilt med. Det har vore både grill sammenkomster og pizza kvelder med svømmerne no i starten. Svømmerne har fått høre hvordan trenerne ser for seg at sesongen kommer til å bli, og dei får være med å påvirke hvordan deiras treningshverdag skal se ut. Vi har alltid hatt mange unge svømmere, så det er eit mål og viktig for klubben å beholde dei så lenge dei er busett i Førde.

Trener gruppa er solid og god. Det er kommet til noen nye trenere, medan noen er gått ut. Klubben har fordelt ansvaret ut i gruppa på fleire hoder, slik at ikkje nokre få skal sitte med alt. En del av gjennoppstarten etter corona stenginga har gått med på å se på organiseringa av trenings hverdagen til svømmerne. I mange år har klubben hatt hovedtrenere/programskrivere, men tida er no inne for at dei som står på kanten tar meir ansvar. Vi er i ein god situasjon der største delen av trenerne har tatt trener 1 utdannelse, og virker å være veldig motivert til å bidra og skape eit godt treningsmiljø i klubben. Det er mykje kompetanse i klubben, både av tidlegare svømmere, men også engasjerte foreldre.

12-13 September skal klubben arrngere Førdestemnet. Påmelding til dette er 2 september, og vi er veldig spent på hvor stor deltaking det blir. Vi har forberedt oss godt til dette stemnet med tanke på smittevern, og vi er sikre på at det kommer til å bli eit veldig bra arrangement. Dette blir siste prøven vår før LÅMØ 2021, som vi skal arrangere i Mars.